NOWOŚCI KOSMETYCZNE | GRUDZIEŃ 2014 (PERFECTA, MY SECRET, ZIAJA, SYLVECO, IWOSTIN, BIELENDA, EVREE, SEBORADIN, GORVITA).

Cześć! Trochę mnie nie było ale już wracam! Jak wcześniej wspominałam, zmieniłam miejsce zamieszkania i trochę mi się zeszło. Już mniej więcej się rozpakowałam, ale wiadomo, że to wszystko musi potrwać. Mniejsza z tym najważniejsze jest to, że odnalazłam siatkę z zakupami poczynionymi jeszcze w Polsce i z nimi do Was dzisiaj przychodzę. Zapraszam dalej. 


Perfecta - Softlips, balsam do ust,
My Secret - Natural Beauty, paletka 4 cieni Party Time.


Ziaja - naturalny krem oliwkowy cera sucha i narmalna,
Sylveco - krem brzozowy z betuliną, naturalna pielęgnacja skóry wrażliwej, atopowej i przesuszonej,
Ziaja - krem nawilżający, matujący 25+.


Iwostin - Sensitia, kojący płyn micelarny,
Bielenda - uszlachetniony olejek arganowy do oczyszczania i mycia twarzy + kwas hialuronowy.


Evree - rekonstruktor do twarzy, szyi i dekoltu, do wszystkich rodzajów skóry. Odbudowuje naskórek, nadaje zdrowy wygląd i przywraca komfort skóry,
Bielenda - uszlachetiony olejek aarganowy + pro-retinol, Głębokie odżywienie + Anti Age.


Seboradin - lotion i balsam, do włosów przetłuszczających się, skłonnych do wypadania. Czarna rzodkiew, naturalny ekstrakt szejściu ziół. 


Gorvita - aleosowy żel pod prysznic,
Ziaja - Oczyszczanie Liście Manuka, pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom.


Ziaja - Liście zielonej oliwki, oliwkowa maska regenerująca z kwasem hialuronowym oraz oliwkowa maska kaolinowa z cynkiem oczyszczająco-ściągająca. 

Udostępnij ten post

30 komentarzy :

  1. Pastę z Ziaja uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie matująca ziaja 25+ sie nie sprawdziła:( daj znać jak krem brzozowy sylveco, używałąm tylko lekkiego i byłam nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych produktow. Miłego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pastę Liście manuka i olejek z Bielendy wersję sebu control - jestem z nich zadowolona :)
    Balsam do ust z Perfecty bardzo fajnie wygląda, ale jeszcze nie trafiłam na niego w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne nowosci ;) cześć znam a to czego nie znam chcę miec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam z perfecty do ust szału nie robi.
    Zdecydowanie lepszy jest EOS

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sporo tego.. miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dłuższego czasu ciekawi mnie ten balsam do ust z Perfecta:) za ziają nie przepadam oprócz jej jednej linii liście manuka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile fajnych nowości ;) ciekawi mnie olejek Bielenda i też muszę się skusić i spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. paletka cieni jest ładna, i ten balsam do ust :) miałam na niego chęć, ale cena trochę wysoka :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam produkty z Ziaji ;) zainteresowal mnie balsam z Perfekty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy! Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie Softlips, daj znać koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. wiele ciekawych kosmetyków, które widziałabym u siebie :) czekam na nowe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawia mnie jak działa ten Seboradin. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam tych produktów, ale na pewno skuszę się kiedyś na te kosmetyki Ziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pastę z Ziaji - fajnie oczyszcza mi twarz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości:) Wiele z tych kosmetyków zwróciło moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam krem oliwkowy z Ziaja :)
    Koniecznie muszę kupić olejek z Bielenda i pastę z manuka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. miłego testowania :)
    mam kilka z tych kosmetyków i wiem,że będziesz z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę iż sporo nowosci Ci sie nazbierało - powodzenia w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzję tego odżywczego olejku z Bielendy Argan Face Oil, sama ostatnio zatsanawiałam się nad jego zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne nowości rekonstruktora używam i jestem z niego bardzo zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Spore zakupy!

    Chętnie poczytam recenzje, zwłaszcza kremu Sylveco i olejków.

    OdpowiedzUsuń
  24. Paletkę My Secret mam i jest cudowna! Lubię ją za ten rudy błyszczący cień :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krem matujący Ziaja 25+ miałam i lubiłam. Ciekawią mnie te olejki do oczyszczania Bielendy, trzeba poczytać o ich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne nowości :) miłego testowania :) znam tylko pastę oczyszczająca z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka