Nowości kosmetyczne #13. Szał ciał w DM!!


Chcę się z Wami dzisiaj podzielić jakie nowe kosmetyki przybyły mi z firmy Balea i nie tylko . Nie da się ukryć, że uzbierało się ich dość sporo. Ja nie wiem jak oni to robią ale zapachy tych kosmetyków są świetne. Uwielbiam je i serdecznie Wam polecam jeżeli będziecie mieli okazje je przetestować. 



Żele pod prysznić: Melon Tango, Mango Mambo, Carambola Lambada.


Żele pod prysznic: z marakują, Sensitive (wrażliwy), czerwony wieczór oraz szampon z zielonym jabłkiem. 


Balsamy do ciała:


                                                           z kokosem i orzechów shea, Melon Tango, Mango Mambo,


                             Biała Pasja, z olejkiem z pestek winogron i pistacji oraz balsam o nazwie Złoty Połysk.


Kremy pod prysznic: papaja, niebiańskie zapach jabłek i cynamonu, sorbet słoneczna brzoskwinia oraz kremowy olejek pod prysznic z olejkiem z pestek winogron i pisjacji. 


Mleczko co ciała z białek herbaty jaśminowej, szampon z aloesem i hibiskusem do suchych i zniszczonych włosów, odżywka z tej samej serii oraz żel pod prysnic z wanilią i mandarynką. 


Truskawkowy suchy szampon, żel do golenia jagodowa miłość oraz wrażliwy dezodorant do ciała. 


Znanae jajeczko do nakładania podkładów z Ebelin oraz również bardzo znany korektor z Alverde. 

P.S. Myśle o jakimś rozdaniu z udziałem kilku z tych kosmetyków. Jest ktoś chętny? :)

Udostępnij ten post

14 komentarzy :

  1. w gąbeczkę do podkładu i żele bym się chętnie zaopatrzyła :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. duuużo tego ;) wiele z tych kosmetyków miałam okazję używać. Najbardziej lubię jajeczko Ebelin, kamuflaż Alverde i żele Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się nazywają zapasy Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. duuuzo nowości, ja w przyszłym tyg będę w DM to zrobię sobie zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się marzy truskawkowy żel pod prysznic..
    . <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile cudowności! Nie miałam jeszcze kosmetyków Balea, dlatego zgłosiłam się do rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żele Balea pachną tak, że ma się ochotę je zjeść :)
    Pozwoliłam sobie dodać Twoje rozdanie na swoją stronę, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę tutaj DM-owskie szaleństwo :D Miałam okazję poznać kilka kosmetyków Balea i zapachy rzeczywiście mają ciekawe, jak na tak niskie ceny!

    OdpowiedzUsuń
  9. O booooże, dostałam oczopląsu! Oddaj mi wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety, co za kolekcja. Ja jestem Sprite a Balea to pragnienie. Powaliło mnie !

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka