5 na 5 #1 | Złota piątka! Idealne pędzle do makijażu.

Hej :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją złotą piątkę pędzli. Nie wiem jak to było u Was ale ja jak zawsze oglądałam filmiki na YT o makijażach to zawsze zazdrościłam tych pięknych pędzli. Kupowałam sobie jakieś tanie pędzle w Rossmannie czy w Naturze aby chociaż trochę dorównać tym pięknie pomalowanym koleżanką. Bardziej profesjonalne pędzle można kupić tylko drogą internetową i jakoś nigdy nie było mi  tym po drodze. Ale jakiś czas temu powiedziałam dość! Zainwestuj kobieto w końcu w jakieś sensowne pędzle. I wtedy się dopiero zaczęło. Gdy zaczęłam analizować firmy i modele zwariowałam. Jest olbrzymi wybór samych firm o modelach pędzli nawet nie wspominając. Wiedziałam na pewno, że jak zachciało mi się porządnych pędzli będę musiała porządnie zapłacić. Analizując setki filmików i tysiące postów stwierdziłam, że stawiam na Hakuro. Znałam tą markę od dawna i dużo o nich słyszałam. Często mówią o nich dziewczyny zajmujące się bardziej profesjonalnie makijażem jak i te, które tylko się nim bawią w własnym zakresie. Dobra idźmy dalej wystarczy tego przydługiego wstępu. 


Jak wcześniej wspomniałam po przeanalizowaniu setek marek i tysięcy modeli zdecydowałam się na pędzle Hakuro. Chwilami miałam chęci totalnie zaszaleć i kupić sobie jakiś zestaw składający się z 30 pędzli i "żyć szczęśliwie" ale na szczęście otrzeźwiałam. Dzisiaj uważam, że zrobiłam bardzo dobrze nie opłaca się kupować zestawów lepiej zainwestować w kilka ale naprawdę wyjątkowych pędzli, które będą idealnie dopasowane do naszych potrzeb. Jeżeli Wy ciągle zastanawiacie się jakie pędzle wybrać, pokaże Wam pięć moich perełek, które w 100% spełniają moje wszystkie potrzeby do wykonania pełnego makijażu. 


Zacznijmy od podstaw na pierwszy ogień wykonanie. Pędzle Hakuro składają się z trzonków wykonanych z drewna naturalnego pomalowanego na czarno oraz srebrnych niklowanych skuwek. Posiadają również włosie (łał rewelacja heh..:P), może być one syntetyczne lub naturalne, które we wszystkich pędzlach jest miękkie i gęste. Absolutnie nie gubią włosia, nie odkształcają się, a skuwka odporna jest na wszelkiego rodzaju uszkodzenia mechaniczne. Prezentują się elegancko i są bardzo porządnie wykonane. Są łatwe w utrzymaniu i pielęgnacji. Nawet w najmniej doświadczonych rękach pozwalają osiągać rewelacyjne efekty.


Moja idealna piątka składa się z nr H54, H14, H24, H77 i H70. 


Pierwszy największy i najważniejszy to pędzel Hakuro H54, który jest idealny dla mnie do nakładania podkładów o płynnej konsystencji. Według producenta można go stosować również do kosmetyków mineralnych. Sprawdza się także przy kosmetykach kremowych tj. różach czy bronzerów. Wykonany jest z włosia syntetycznego tricolorowego z dominującym kolorem kremowym. które zbite, przyjemne w dotyku ułożone w okrągłej skuwce. Włosie pędzla po bokach jest przycięte, tworząc kulkę, co umożliwia równomierne nałożenie kosmetyku i uzyskanie naturalnego efektu. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug. Wskazówką do nakładania płynnego podkładu jest przed jego użyciem spryskanie odrobiną wody, aby nie pochłaniał zbyt wiele kosmetyku. 

Długość pędzla – 17,5 cm.
Długość włosia – 3,5 cm.
Średnica włosia - 2,9 cm.
Cena - 33,90 zł.


Następny pędzel Hakuro H14 jest idealny do nakładania różu lub kosmetyków brązujących. Świetnie sprawdzi się również do nakładania rozświetlaczy na szczyty kości policzkowych. Mój numer jeden do brązera. Kształt włosia przycięty na tzw. jajeczko, wycieniowane na odpowiedniej długości, umożliwia precyzyjne konturowanie rysów twarzy. Wykonany został z włosia syntetycznego, dwukolorowego (włosie w kolorze brunatno - popielatym), które osadzono w niklowanej, okrągłej skuwce. Włosie podobnie jak u poprzednika jest miękkie i przyjemne w dotyku. Rozprowadza brązer nie pozostawiając nieestetycznych smug.

Długość pędzla – 19,5 cm.

Długość włosia – 4 cm.
Średnica włosia - przy skuwce 1,8 cm, w najszerszym miejscu 3,2 cm.

Cena - 32,90 zł.



Kolejny pędzel do twarzy to pędzel Hakuro H24, mój ideał do nakładania różu ale dobrze sprawdzi się również do kosmetyków brązujących. Kształt włosia jest przycięty na skos, ułożony w lekko spłaszczonej skuwce co umożliwia precyzyjne konturowanie rysów twarzy. Wykonany został z wysokiej jakości, miękkiego włosia syntetycznego, tricolorowego z dominującym kolorem kremowym. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug.

Długość pędzla – 18 cm.
Długość włosia – 3,3 - 2 cm.

Średnica włosia - 2cm.

Cena - 25,90 zł.





Pora na dwa mniejsze okazy, pierwszy z nich to Hakuro H77. Stanowi niezastąpione narzędzie do wykonywania makijażu oka. Doskonale sprawdza się przy łączeniu cieni oraz cieniowaniu. Może służyć do aplikacji cieni w załamaniu czy też od zewnętrznej strony oka. Sprawdzi się także stosowany do nakładani pudru w trudno dostępnych miejscach twarzy lub do rozprowadzania płynnego korektora pod oczami. Wykonany został z naturalnego, włosia kozy, które jest miękkie i przyjemne w dotyku, dzięki czemu nie podrażnia skóry. Włosie jest umieszczone w okrągłej skuwce i przycięte na kształt tzw. puchacza, co umożliwia równomierną aplikację kosmetyku.


Długość pędzla – 18 cm.
Długość włosia – 1,8 cm.
Średnica włosia - 7 mm.
Cena - 16,40 zł.


Drugi to równie niezbędny przy makijażu oka pędzel Hakuro H70 jest idealny do nakładania prasowanych lub sypkich cieni na całą powiekę. Doskonale sprawdza się do nakładania cienia rozświetlającego pod linią brwi oraz rozświetlenia wewnętrznego kącika oka. Wykonany został z włosia naturalnego kucyka, które jest miękkie i przyjemne w dotyku. Włosie pędzla jest przycięte i wycieniowane na półokrągło, ułożone w lekko spłaszczonej skuwce, co umożliwia równomierną aplikację cienia.


Długość pędzla – 17,5 cm.
Długość włosia – 1 cm.
Srednica włosia - 1,1 cm.
Cena - 14,90 zł.

Pewnie zauważycie, że brakuje pędzla do pudru i rozświetlacza. Do pudru zazwyczaj używam załączonej do niego gąbeczki chyba, że na prawdę jest fatalnej jakości sięgam wtedy do puszki z Inglota. Natomiast do rozświtlacza używam tego samego pędzla co do różu, czyli H24 tylko jego krótszym końcem. Zastosowanie zaprezentowanych pędzli może być różnorodne i ta ilość w zupełności wystarczy do wykonania pełnego makijażu. Nie trzeba wydawać nie wiadomo ile pieniędzy na nie wiadomo ile pędzli. Mój zestaw kosztował około 120zł i uważam, że to najlepiej wydane pieniądze jakie mogłam przeznaczyć na pędzle.



Jakie są Wasze ulubione pędzle? Marki, modele? Macie któryś z moich ulubieńców? 

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Piękne pędzle !! :) Troszkę mi się takie marzą ! :D Ale póki co moje podróby MAC-owe spisują się ok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Hakuro właśnie zamierzam zakupić H24, H50S, H52 i H77. Bardzo lubię tez Real Technics, Eco Tools i Maestro. Zastanawiam się też nad H14 z Hakuro, bo mam pędzel tego typu z Real Technics, ale jest dla mnie trochę za duży. Ale H14 nie widziałam jeszcze na żywo i nie wiem czy jest od niego mniejszy. Wydaje mi się, że chyba tak. Musze to obadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzą mi się takie pędzle :) Muszę trochę o nich pomyśleć :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Te do bronzera wyglądają zachęcająco. Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam H14, H70 i H77 i uwielbiam je! Moim ulubionym do podkładu jest H52. Czaję się na kolejne i może na Glam Brushe albo Real Techniques...

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dobrze, że ja nie szaleje za pędzlami bo bym zbankrutowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki H24 by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ceny wcale nie są wysokie, w Rossmanie czy Naturze zapłacimy podobnie za pędzle o wiele gorszej jakości :) A o tych pędzlach bardzo poważnie się zastanawiam, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie się zastnawiałam nad zakupem kilku pędzli z tej marki, ale tak jak Tobie nigdy mi nie po drodze. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. H24 też uwielbiam do różu, H77 i H14 właśnie zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trzy pędzelki hakuro ... jestem zadowolona i chcę więcej :))

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka