Tosty na słodko.

Niestety z dnia na dzień pogoda coraz bardziej przypomina nam, że już jesień. Coraz krótsze dni, zimne wieczory niestety nie nastraja mnie zbyt pozytywnie. Dzisiaj na przekór, w ten smętny jesienny poranek postanowiłam sobie go trochę osłodzić. I tu z pomocą przyszedł mi przepis na tosty na słodko - zasłodziłam się :D Pychotka!


Potrzebujemy: 
chleb tostowy,
masło orzechowe,
1 banan,
1 jajko,
1 łyżeczka cynamonu,
1 łyżeczka cukru waniliowego,
dodatkowo - miód.


Chleb tostowy smarujemy masłem orzechowym. Obieramy banana i kroimy na niewielkie kawałki. Jajka roztrzepujemy z cynamonem i cukrem waniliowym.


Układamy banana na chlebie i rozgniatamy. Składamy kanapkę a następnie obtaczamy z dwóch stron.


Smażymy na małym ogniu, ja smażyłam na czystej patelni bez dodatku tłuszczu. Jak chcemy się totalnie zasłodzić, wierzch tosta można polać miodem. I gotowe!


Smacznego!

Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Całe lata nie jadłam tostów, a Ty mi teraz takiego smaka zrobiłaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, nie wiedziałam że można zrobić takie tosty na patelni! chyba jutro sama spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Raczej nie. Są dość nasączone jajkiem i masłem orzechowym - i wydaje mi się, że wszystko by się rozpłyneło w tosterze.

      Usuń
  4. Tostów w takim wydaniu jeszcze nie jadłam, ale mi narobiłaś smaka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda :) uwielbiam banany

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować, idealne śniadanko dla kogoś kto potrzebuje rano dawki cukru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm ale pysznie! :)))
    ja uwielbiam na słono, ale na słodko też bym zjadła :) można trochę zdrowiej - z masłem orzechowym :)

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka