CO WARTO KUPIĆ NA PROMOCJI W ROSSMANNIE | ROSSMANN - 49% NA PODKŁADY, PUDRY I RÓŻE.

Pewnie już wszyscy wiedzą o zbliżającej się wielkimi krokami kolejnej letniej promocji drogerii Rossmann na kosmetyki kolorowe, która w tym roku wynosi -49%. Niestety mi się nie uda w tym roku z niej skorzystać, ale może to i dobrze dla mojego portfela. :) W tym poście zaprezentuje Wam kosmetyki, które polecam i na jakich sama bym zawiesiła oko gdybym miała taką możliwość. Zapraszam do dalszego czytania. 


PODKŁADY
____________________
Zaczynając od podkładów na pewno zdecydowałabym się na kupno mojego już kilku letniego faworyta wśród wszystkich podkładów, czyli Healthy Mix z Bourjois. Zużyłam mnóstwo buteleczek, obecnie posiadam go w 3 odcieniach i nie pogardziłabym jakimś kolejnym na zapas. :) Jak dla mojej normalnej cery w stronę suchej sprawdza się rewelacyjnie. Jest to podkład rozświetlający o średnim kryciu, który jest moim ideałem. Następny podkład w kolejce to Astor Perfect Stay 24H, czyli jeden z moich ostatnich ulubieńców o którym pisałam TUTAJ, gdzie Was odsyłam po więcej informacji. Krótko porównując jest to bardziej kryjący i długotrwały podkład od poprzednika przez zawartą w nim bazę. Kolejny podkład to chyba najbardziej rozświetlający podkład jaki można dostać w Rossmannie, a mowa o Wake Me Up od Rimmel. Obecnie posiadam jego próbkę kupioną w drogerii internetowej, ale z chęcią przygarnęłabym pełnowartościowe opakowanie. Podkład dobrze sprawdzi się dla dziewczyn z cerą suchą, które nie szukają dużego krycia, a lubią rozświetlony efekt skóry. Natomiast jeszcze mniejsze krycie, za to bardziej nawilżające wykończenie znajdziemy w podkładzie Astor, Skin Match Protect, który również przypadł mi do gustu do tego stopnia, że pojawił się w ulubieńcach października. A po jego dokładną recenzje odsyłam Was TUTAJ. Przed ostatnią moją propozycją jest tym razem nie podkład a krem CC, a dokładniej 123 Perfect CC Cream z Bourjois. Jest to jak do tej pory mój ulubiony krem CC jaki używałam i Wam również polecam go spróbować, jeżeli nie lubicie efektu maski jaki czasami potrafią dawać podkłady, ten tego nie robi a ma nawet zadowalające krycie. Aczkolwiek jeśli zależy Wam jednak na dużym kryciu, którego i ja czasami potrzebuje to zdecydowanie polecam Revlon Colorstay, który jest zdecydowanie najbardziej kryjącym i długotrwałym podkładem jaki możecie znaleźć z drogerii. 


KOREKTORY
____________________
Na pierwszy ogień idzie korektor True Match marki L`oreal, który jest jednym z najlepszych drogeryjnych propozycji. Jego odcień 01 Ivory jest idealnie jasny i idealnie żółty dla mojej karnacji. Posiada wysoki poziom krycia, nie chodzi w zmarszczki pod oczami i utrzymuje się cały dzień. Kolejną równie dobrą propozycją jest korektor Affinitone od Maybelline, mam go również w najjaśniejszym odcieniu, który idzie już jednak bardziej w tony neutralne. Posiada lżejszą formułę, a dalej jest przyjemnie kryjący i komfortowy pod oczami. Mój jeden z pierwszych korektorów jakie miałam i co jakiś czas do niego wracam i Wam również polecam wypróbować. Następnym korektorem jest Bourjois Healthy Mix, który sprawdzi się jedynie dla osób lubiących korektory w bardzo żółtych odcieniach. Ma gęstą konsystencje, która jednak bardzo dobrze się rozprowadza i niweluje zasinienia pod oczami. Dwa ostatnie korektory pochodzą z marki Astor. Pierwszy z nich to Perfect Stay zawierający nawilżającą bazę, dzięki której nie obciąża nam mocno okolic oczu, dłużej się utrzymuje i jest mocno kryjący. Wskazówką dla osób posiadających bardzo jasną karnację, posiada on zdecydowanie najjaśniejszy odcień z pośród wszystkich korektorów dzisiaj tu omawianych. Mój odcień to 001 Ivory. Drugim korektorem wartym uwagi pochodzącym z asortymentu marki Astor to Skin Match Protect, jest to zdecydowanie najlżejsza propozycja, która świetnie sprawdzi się dla osób, które nie potrzebują dużego krycia. Chociaż nie zawsze ja należę do osób, które zdecydowanie potrzebują mega krycia w okolicach oczu, a na co dzień w szybkich makijażach bardzo lubię po niego sięgać. Delikatnie wyrównuje koloryt, szybko i równomiernie się rozprowadza, wystarczy lekko oprószyć pudrem i można lecieć dalej. 


PUDRY, RÓŻE, BRONZERY, ROZŚWIETLACZE
____________________
W kwestii róży a zwłaszcza bronzerów nie mam zbytnio żadnych ciekawych propozycji pochodzących z drogerii Rossmann. Mogę jedynie polecić jeszcze dosyć nowy produkt marki Wibo. Trio do konturowania twarzy to naprawdę praktyczna i ciekawa propozycja, która jest przyzwoicie dobrym tańszym odpowiednikiem już słynnych paletek marki Sleek. 3 Steps To Perfect Face jest dobrze napigmentowany, posiada bronzer w miarę neutralnym odcieniu, mój faworyt czyli piękny róż z złotą poświatą i subtelny rozświetlacz. Poszczególne części nie tworzą plam podczas nakładania i przyjemnie się ze sobą łączą. W szafie Wibo warto się również pochylić nad tzw. meteorytami dla ubogich, czyli krygująco-rozświetlającym pudrem w kulkach Star Glow. Już samo opakowanie przywołuje na myśl droższego odpowiednika czyli słynne meteoryty marki Guerlain. Jeżeli chodzi o sam produkt to też jest ok. Puder może nie ma zbytnich właściwości korygujących natomiast jest fajnie rozświetlający. Nadaje skórze przyjemny blask, bez żadnych drobinek, która wygląda świeżej i promienniej. Przechodząc dalej to moim obowiązkowym punktem przy każdej promocji w Rossmannie to puder Stay Matt od Rimmel i zawsze w numerze 001 Transparent. Mój ogromny ulubieniec, którego używam niemal codziennie. Serdecznie polecam sprawdzić, zwłaszcza odcień transparentny, który nie zmienia koloru podkładu, nie bieli twarzy i sprawdzi się bez wyjątków u wszystkich. 


Przechodząc do ostatniej części nie mogło się oczywiście obyć już chyba przez wszystkich znanych rozświetlaczy. Pierwszy z nich to niepozorny w opakowaniu Wibo Diamond Illuminator, który daje na szczytach kości policzkowych piękny złoty blask. Idealna propozycja na zbliżający się okres wakacji, zwłaszcza że podczas promocji będzie kosztował około 5zł. Druga propozycja to dwóch braci pochodzących z szafy Lovely. Pięknie ciepły dający również złotą taflę Glod Highlighter oraz zimny, ale jakże równie cudowny Silver Highlighter. Wszystkie trzy są tak genialnie dobre, że w cenie regularnej kosztują zdecydowanie za mało, już nie mówiąc o ich cenie na zbliżającej się promocji. Warto brać na kilkuletni zapas. :) 


SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD PROMOCJI:
- od 20.04 do 25.04 - Podkłady, Pudry, Bronzery, Róże i Korektory do twarzy. 
- od 26.04 do 02.05 - Tusze, Kredki, Cienie, Eyelinery.
- od 04.05 do 09.05 - Szminki, Kredki, Lakiery, Odżywki. 


Dajcie znać w komentarzach co byście dopisali jeszcze do mojej listy, a co może z niej usunęli? I jakie Wy macie plany na tę promocje. Listy już zrobione? 

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Chcę kupić podkład astor perfect stay jednak pojawiają się opinie, że zapycha. Jak to jest u Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja koniecznie musze zaopatrzyć sie w ulubieńca Rimmel Wake Me Up bo akurat jest na wykończeniu:)
    Myślę jeszcze nad paletką cieni z Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład Healthy Mix z Bourjois jest świetny. Zakochałam się w nim i miłość rozkwita. :-) Mam również kolektor w tym samym odcieniu. Dobra jakość w dobrej cenie, a w promocji jeszcze lepszej! :-D Dobre propozycje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę kupić ten CC Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zastanawiam czy ten bronzer z paletki Wibo byłby dobry do ciemniejszej karnacji, jak tak to chyba bym ja wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być mało widoczny, ale musiałabym się jeszcze upewnić w drogerii jak będzie tester. :)

      Usuń
    2. własnie szkoda, ze rzadko do takich produktów sa testery :/

      Usuń
  6. Podkład Revlon CS, rozświetlacz Lovely i paleta Wibo to moi ulubieńcy ;) Na promocji chciałabym kupić te meteoryty dla ubogich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ochotę na korektor True match, ale znów czytam, że jest żółty i chyba zrezygnuję. Kończy mi się ukochany płynny kamuflaż od Catrice i jestem teraz w korektorowej rozsypce! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w zasadzie niczego nie potrzebuje więc pewnie mało co wpadnie w moje ręce :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Parę rzeczy znajdzie się w moim koszyku :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaj no tak ! Potrzebuję korektora, a myślałam, że odpuszczę rossmannowy szał

    OdpowiedzUsuń
  11. Obkupiłam się w korektory (L'Oreal Lumi Manique x2, Maybelline Dream Lumi Touch i Max Factor Master touch)bo wyszły taniej niż w Rossmannie. W Rossie nie wiem czy coś kupię, może coś spontanicznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda tylko, że Rossmann zaczął podwyższać ceny niektórych produktów. Chciałam kupić zestaw do konturowania Wibo a już podrożał na 19,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na pewno kupię podkład Astor, Revlon i krem CC Bourjois :-) do tego korektor Loreal i puder rimmel stay matte :-)widzę że Twoja lista bardzo podobna do mojej :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czekam głównie na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś już kupiłam parę rzeczy, ale zaraz z siostrą wybieramy się po jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja upolowałam na promocjach wreszcie ten puder w kulkach z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka