NOWOŚCI ASTOR SKIN MATCH PROTECT BAZA POD MAKIJAŻ, PODKŁAD I KOREKTOR.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkty z najnowszej kolekcji marki Astor. Nowa linia kosmetyków nosi nazwę Skin Match Protect, w której skład wchodzi baza pod makijaż, podkład i korektor. Mam te produkty od jakiś dwóch tygodni i miałam je na twarzy dopiero kilka razy, więc nie będzie to jakaś dogłębna recenzja tych kosmetyków. Pokaże je Wam dzisiaj po prostu bliżej, a czy będą to moi ulubieńcy lub też odwrotnie, na pewno dowiecie się w następnych postach. 


Astor, Skin Match Protect, baza pod makijaż.
____________________
Według producenta ma to być: niewidoczna baza pod makijaż, która przygotowuje, chroni i upiększa cerę. Można nałożyć ją samą lub pod podkład, by lepiej się utrzymywał. Wyrównuje koloryt cery, optycznie wygładza niedoskonałości i drobne zmarszczki, nawilża do 24 godzin, zawiera filtr SPF 25.

Skład: AQUA/WATER/EAU, CYCLOPENTASILOXANE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, GLYCERIN, PHENYL TRIMETHICONE, PEG- 10DIMETHICONE, BORON NITRIDE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, DIMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, MICA, SODIUM CHLORIDE,ACRYLATES CROSSPOLYMER, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, TALC, SILICA DIMETHYL SILYLATE, DISTEARDIMONIUMHECTORITE, AMMONIUM ACRYLATES COPOLYMER, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE, CHLORPHENESIN, PENTYLENE GLYCOL,PROPYLENE CARBONATE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, ASCORBYL PALMITATE, TOCOPHERYL ACETATE, RETINYL PALMITATE,ALCOHOL DENAT., CITRIC ACID, FRUCTOSE, SODIUM HYDROXIDE, UREA, DISODIUM EDTA, DISODIUM DECETH-6 SULFOSUCCINATE,DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, LAURETH-30, ALLANTOIN, MALTOSE, SODIUM LACTATE, SODIUM PCA, TREHALOSE, BHT, ALUMINUM HYDROXIDE, SODIUM DEHYDROACETATE, TOCOPHEROL, GLUCOSE, SODIUM HYALURONATE, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-: IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), ULTRAMARINES (CI 77007)].

Według mnie jest to baza nawilżająco - rozświetlająca, która posiada dość wysoki filtr SPF 25 i kompleks przeciwutleniaczy, które pomagają chronić skórę przed niekorzystnym wpływem szkodliwych czynników środowiska - za co należy jej się duży plus. Znajdziemy w niej również składniki nawilżające i olejek arganowy, które optymalnie przygotowują skórę do nałożenia makijażu. Z pewnością zawiera również pigmenty rozpraszające optycznie światło (widać to na zdjęciach poniżej), które sprawiają, że cera wygląda lepiej. Nie zgodziłabym się, że wygładza drobne zmarszczki i zmniejsza widoczność porów, nadając skórze nieskazitelny wygląd, ale może za krótko ją jeszcze używam. Owszem w minimalnym stopniu wyrównuje koloryt skóry, ale nie zdecydowałabym się stosować ją solo, bez nakładania podkładu. 


Astor, Skin Match Protect, podkład.
____________________
Według producenta ma być to: podkład dostosowujący się do cery, dający piękny, naturalny efekt i całodzienną ochronę dzięki unikalnemu, potrójnemu kompleksowi ochronnemu. Nawilża do 24 godzin, zawiera substancje przeciwutleniające, zawiera filtr SPF 18, posiada oddychającą formułę.

Skład: AQUA/WATER/EAU, CYCLOPENTASILOXANE, TITANIUM DIOXIDE , BUTYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, TALC, CETYLPEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, GLYCERIN, ISONONYL ISONONANOATE, MAGNESIUM SULFATE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, LECITHIN,DISTEARDIMONIUM HECTORITE, LAURETH-7, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE, CHLORPHENESIN,DIMETHICONOL, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, PROPYLENE CARBONATE, XANTHAN GUM,TOCOPHERYL ACETATE, DISODIUM EDTA, ALUMINUM HYDROXIDE, SAPPHIRE POWDER, BHT, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), ULTRAMARINES (CI 77007)].

Według mnie jest to kosmetyk, który daje bardzo naturalny efekt na twarzy. Podkład idealnie dopasowuje się do cery, jednocześnie ją chroniąc. Posiada SPF 18 i substancje przeciwutleniające, takie same jak opisana wyżej baza. Jeżeli szukacie dużego krycia, to tutaj na pewno go nie znajdziecie. Skin Match Protect, to krycie średnie, żeby nie powiedzieć, dość słabe. Jednak do codziennego, naturalnego i delikatnego makijażu sprawdzi się świetnie. Cera wygląda świeżo i jest chroniona przez cały dzień. Podkład znajduje się w estetycznej szklanej buteleczce z pompką, o pojemności 30 ml i występuje w 6 odcieniach, mój to najjaśniejszy 100 Ivory.


Astor, Skin Match Protect, korektor.
____________________
Według producenta to: korektor z delikatnym aplikatorem, kryje niedoskonałości i cienie pod oczami, nadając cerze naturalny i świeży wygląd. W widoczny sposób rozjaśnia i optycznie podnosi kąciki oczu, łatwo się nakłada dzięki, miękkiemu aplikatorowi. Daje naturalny efekt przez cały dzień, ma lekka, delikatna konsystencja i zawiera witaminy C i E. 

Skład: AQUA/WATER/EAU, CYCLOPENTASILOXANE, BUTYLENE GLYCOL, TALC, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, GLYCERIN, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, TRIBEHENIN, ISONONYL ISONONANOATE, MAGNESIUM SULFATE, BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE, LECITHIN,MICA, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, LAURETH-7, POLYMETHYL METHACRYLATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, CHLORPHENESIN,PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, PROPYLENE CARBONATE, XANTHAN GUM,TOCOPHERYL ACETATE, GLYCERYL POLYMETHACRYLATE, DISODIUM EDTA, ALUMINUM HYDROXIDE, PEG-8, ASCORBYL GLUCOSIDE, BHT,SODIUM PCA, UREA, TREHALOSE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, HEXYLENE GLYCOL,POLYQUATERNIUM-51, PALMITOYL HEXAPEPTIDE-12, CAPRYLYL GLYCOL, TRIACETIN, SODIUM HYALURONATE, [MAY CONTAIN/PEUTCONTENIR/+/-:TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)].

Według mnie jest to delikatny korektor rozświetlający. Nie maskuje niedoskonałości. Zbytnio nie radzi sobie z moimi cieniami pod oczami. Jednak lubię po niego sięgać, zwłaszcza na co dzień kiedy nie lubię wykonywać mocnego makijażu, raczej stawiam tylko na delikatne, naturalne wyrównanie kolorytu. Jest bardzo lekki i odżywia moją bardzo delikatną skórę w okolicach oczu. Nadaje skórze gładkość, a i w nim zawarty kompleks przeciwutleniaczy pomaga chronić ją przed wolnymi rodnikami. Miękki i do tej pory rzadko spotykany aplikator doskonale sprawdza się na delikatnej skórze. Choć trzeba przyznać, że nie jest zbytnio higieniczny. Korektor jest bardzo przyjemny do noszenia, nawet przez cały dzień i daje uczucie komfortu. Występuje w 3 odcieniach, mój to najjaśniejszy 001 Ivory i zawiera 7 ml produktu.


Poniżej próbki kolorów trzech odcieni korektorów po kilku minutach od nałożenia, od lewej: 003 Honey, 002 Sand, 001 Ivory.


Na następnym zdjęciu prezentuję kolejne etapy makijażu, z wykorzystaniem wszystkich trzech opisanych produktów z serii Skin Match Protect od Astor. 


I co myślicie o najnowszej propozycji od marki Astor? Skusicie się na te produkty? 

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Najprawdopodobniej skuszę się na jakiś element podczas najbliższej promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie miałam żadnego podkąłdu od nich ;) Masz bardzo ąłdne paczadełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Astora jakoś do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korektor mnie zaciekawił. ładnie rozświetla, Twoje cienie wcale nie rzucają się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Bardzo delikatna stylizacja tego Astora. Pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się że ten "nowy" Astor to mój ukochany "stary" Astor z odświeżoną szatą graficzną ....:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten korektor i bardzo go lubię ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Najjaśniejszy ale jednak ciemny jest ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zbyt ciemne, ale korektor mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Korektor bardzo ładnie rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne trio :) może na któryś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkład bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy wcześniej nie zawracałam uwagi na te produkty. Szczególnie podkład mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pierniczę ale masz patrzałki cudne! Pewnie nie możesz się odgonić od wielbicieli :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydają mnie się zbyt ciemne jak dla mnie :( A szkoda, bo są zachęcające..

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ten podkład z Astor, również w tym najjaśniejszym odcieniu. Krycie faktycznie ma średnie, ale lubię go za to, że daje bardzo naturalny efekt bez efektu maski :) Jestem też zadowolona z tego odcienia, na ogół mam bowiem problem z dobraniem jasnego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również używam tego podkładu i jestem z niego bardzo zadowolona. Bardzo naturalny efekt jak ktoś nie musi używać kryjących. Polecam .

    OdpowiedzUsuń
  18. Testuję podkład i wstępnie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam dzisiaj tą bazę i byłam w ciężkim szoku jak prawie, że zniknęły mi pieprzyki z dłoni. Chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam ten podkład. Kilka uzyć i juz go uwielbiam.:D

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka