Nowości kosmetyczne #11. Rossmann -49% cz. III!



Czas przedstawić trzecią promocyjną turę zakupów. 


Maybelline, Super Stay 10H Tint Gloss nr 180 Lasting Pink - błyszczyk do ust.
Maybelline, Color Whisper nr 210 Oh La Lilac - szminka.
Maybelline, Color Whisper nr 720 Mocha Muse - szminka.
Astor, Soft Sensation Elixir nr 100 - szminka.
Wibo, Eliksir nr 08 - pomadka.



Rimmel, Lasting Finish nr 086 - szminka.
Rimmel, Moisture Renew nr 650 Saved By The Bell - szminka.
Manhattan, X-Treme Last & Shine nr 53Z - pomadka.
Bourjois, Rouge Edition nr 06 - pomadka.



Astor, Soft Sensation Lipcolor Butter nr 013 Magic Magenta - pomadka w kretce.
Astor, Soft Sensation Lipcolor Butter nr 003 Caramel Envy - pomadka w kretce.
Bourjois, Color Boost nr 02 Fuchsia Libre - pomadka w kretce.
Max Factor, Colour Elixir nr 20 Glowing Peach - błyszczyk.
Miss Sporty, Hollywood Forever 8HR Lipgloss nr 168 The Miss - błyszczyk.
Miss Sporty, Hollywood Lipgloss nr 110 Pacific Paradise - błyszczyk.

Pozdrawiam! :)

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Na Wibo Eliksir też się skusiłam i na nową szminkę z Rimmela ale w innym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że nie tylko ja dałam się ponieść promocji hi hi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo sobie nakupiłaś podczas tych trzech tygodni promocji :) Kolory pomadek są prześliczne :) Ale ile tuszy! Chyba by mi na kilka lat starczyło ;) hehehe
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lip Tinty z Maybelline są genialne. Ja jestem bardzo ciekawa tych kredek do ust, czekam na jakiś post z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię szminki Maybelline z serii Color Whisper i pomadki w kredce Astor :)

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka