BLOGMAS 07.12 | BLONDIE - BROWNIES Z BIAŁĄ CZEKOLADĄ, CYNAMONEM I MIGDAŁAMI.

Bohater dzisiejszego posta to przepyszne białe brownie z świątecznymi akcentami w postaci cynamonu i migdałami. Rozpływa się w ustach i w magiczny sposób znika z talerzy. Jego dużymi zaletami jest również bardzo proste i szybkie przygotowanie. Ciekawi jak je wykonać, to zapraszam do dalszej części.


Potrzebujemy: 

- 3 tabliczki białej czekolady (każda po 100 g),
- 200 g masła,
- 6 dużych jajek,
- 1 szklanka mąki pszennej,
- 1/2 szklanki cukru,
- 2 łyżeczki cynamonu,

- 1/2 szklanki posiekanych migdałów. 


Krok:

  1. W garnku zagotowuję wodę, stawiam na nim miskę. Do miski wrzucam masło i czekoladę i zostawiam na gorącej marze by się rozpuściło. Biała czekolada lubi się owarzyć, więc trzeba ją podgrzewać ostrożnie i często mieszać. Po rozpuszczeniu całość odstawić na bok by lekko przestygła.
  2. W osobnej misce ubijam jajka z cukrem na puszyscą masę. Następnie dodaję przesianą mąkę z cynamonem i dokładnie mieszam.
  3. Do masy jajecznej dodaję przestudzoną czekoladę z masłem i mieszam mikserem na wolnych obrotach. Do gotowej masy na koniec dodaję posiekane migdały i dokładnie i delikatnie mieszam całość.
  4. Ciasto przekładam do blaszki wyłożonej papierem do pieczenia i wstawiam do piekarnika nagrzanego do 180°C, na 20-25 minut.

Na wierzch ciasta dla pełnego czekoladowego szaleństwa można przygotować polewę czekoladową lub posypać cukrem pudrem - równie słodka wersja. Ja wybrałam dla przełamania słodyczy dżem z czarnej porzeczki i jest również pysznie. 


Smacznego!

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Ale smakowicie wygląda :) Prześlij mi kawałeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przepysznie, jestem fanką klasycznego czekoladowego brownies to może i takie z białą czekoladą by mi posmakowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam mniam, wygląda mega smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze :) jadłby ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszności, uwilebiam domowe słodkości

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz zrobiłam brownie i mi smakowało, muszę kiedyś Twój przepis spróbować :)jeszcze przed świętami i w trakcie, bo potem muszę schudnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pysznie wygląda, zjadłabym, choć już na dzisiaj mam dość słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasto wygląda genialnie, aż ślinka cieknie, a zdjęcia zwyczajnie mnie zachwycają. Piekności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają pysznie. Mąkę pszenną zamienię na mieszankę kukurydzianej i ryżowej i upiekę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ pyszności! Wygląda przepysznie i zapewne tak też smakuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smacznie wygląda :) Musze spróbować :D
    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    Zapraszam http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pysznie,,,a z tymi ozdobami świątecznymi od razu czuję tą atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam mniam! :) wszystko wygląda pięknie! :) Słodki post. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, mniam... aż mi ślinka cieknie ;) wygląda smakowicie podkradnę przeppis :) Również obserwuję :0

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej prosty przepis a tak cudnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda przepysznie! muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale nabrałam ochoty, chętnie skosztowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nazwa w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka