BLOGMAS 08.12 | LISTA ŻYCZEŃ - NA 2015!

Przyszedł czas na moją listę życzeń. Oczywiście to nie jest lista do Mikołaja - haloooł nie wiem, który by to uniósł! Jest to taka moja lista marzeń, którą chciałabym zrealizować w 2015 roku. Ułożyło się fajnie bo jest 12 pozycji (dokładnie 13 ale jedna pozycja podwójna) i 12 miesięcy więc jedna pozycje na jeden miesiąc. Jestem ciekawa w jakim stopniu uda mi się ją zrealizować ale mam nadzieje, że w całości. :D Wydaje mi się, że zrobienie sobie takiej listy jest bardzo przydatnie. Skłoni mnie to do bardziej racjonalnych zakupów, mniej będzie głupotek bo będzie fajny cel na horyzoncie. Ciekawi co tam sobie zażyczyłam? Zapraszam dalej. 


1a. The Balm - Bahama Mama, matowy bronzer.
1b. The Balm - Hot Mama, róż na policzki.

2. MAC - Pro Longwear Concealer, długotrwały korektor.

3. Urban Decay - baza pod cienie do powiek.

4. Zoeva - Rose Golden Complete Eye, zestaw 12 pędzli.


5. Zoeva - Rose Golden Luxury Set, zestaw 8 pędzli.
6. The Balm - NUDE'tude, paleta 12 cieni.

7. Foreo - Luna Mini, urządzenie oczyszczające do twarzy.

8. The Balm - BALMSAI, paleta do oczu i brwi.



9. Urban Decay - Naked Basics 2, paleta cieni do powiek.
10. Zoeva - Mixed Metals Palette, paleta 10 cieni do oczu.

11. Benefit - Hoola, matowy puder brązujący.

12. Clinique - Take The Day Off, balsam do demakijażu.


P.S. A jak jest u Was? Jakie macie produkty na swoich listach?

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. kilka rzeczy z listy sama chciałabym mieć szczególnie pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod zestawem Rose Golden Zoeva podpisuję się obiema rękami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle ZOEVA i paletka NAKED są też na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Część tych produktów sama bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna lista, już się nie mogę doczekać twoich recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo fajnych rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie to cieszyłby mnie każdy z tych prezentów

    OdpowiedzUsuń
  8. z tych produktów chętnie przygarnęłabym Naked i Foreo a z mojej, ciągle zmieniającej się, listy bardzo bym chciała wodę toaletową Yves Rocher Kokos z Malezji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości na tej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka z Urban Decay też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lista na prawdę wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię twoją listę :D bo też bym te rzeczy chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  13. powiem szczerze, że większość Twoich życzeń pokrywa się z moimi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. produkty do makijażu na szczęście mnie nie interesują :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Milo mi Cie poinformowac, ze Twoj blog zostal nominowany do Liebster Blog Award 2014. Wiecej informacji tutaj : http://bighillofhopee.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. Aktualnie nie mam raczej nic co bym bardzo chciałą - moze oprócz jakiś dobrych pędzli do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna lista jak nie Mikołaj to może Gwiazdka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja póki co celuję w większość rzeczy, które pokazałaś oraz paletę z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba oprócz dwóch ostatnich produktów wszystkie bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka