ŚWIĘTA, ŚWIĘTA I PO ŚWIĘTACH - PREZENTY ŚWIĄTECZNE | CO DOSTAŁAM?

Święta, święta i po świętach. Pewnie wszystkich teraz bolą brzuchy i zaczynają się pojawiać już noworoczne postanowienia - muszę schudnąć, - muszę zacząć oszczędzać. Nie żebym się śmiała, bo sama mam identyczne! Ja już wiem, że tok 2015 będzie pełen zamian w moim życiu. Przeprowadzka do innego kraju, poszukiwania pracy, ostre wzięcie się za siebie i przygotowania do jednego z najważniejszych dni w życiu - ślubu. Na pewno będzie się działo, ale wracajmy do teraźniejszości! Może i już po świętach ale prezenty zostały i dzisiaj będzie o nich. I byłam w tym roku chyba naprawdę grzeczna bo Mikołaj hojnie mnie obdarował. Ciekawi co znalazłam pod choinką? :) Zapraszam dalej. 


Douglas - Like Palette, paletka 160 cieni, są w niej również błyszczyki, kredki do oczu, konturówki, maskara, itp. 


Chanel - N°5, żel pod prysznic,
The Balm - paletka cieni Balmsai.



Zestaw kosmetyków marki Yves Rocher, w który zawierał:
- mleczko do ciała i żel pod prysznic z serii Świąteczna Spiżarnia o zapachu czarnych owoców,
- pomadka ochronna do ust, krem do rąk i mydło do rąk z serii Świąteczna Spiżarnia o zapachu czerwonych owoców,
- żel pod prysznic z drobinkami rozświetlającymi.


Avon - Golden Moment, luksusowy eliksir do kąpieli,
Avon - Planet Spa Revitalising Retreat, rewitalizująca kremowa emulsja do oczyszczania twarzy z chińskim żeń-szeniem. 


P2 - lakier do paznokci Color Victim Nail Polish,nr 650 Fever,
P2 - lakier do paznokci Sand Style Polish, nr 401,
P2 - lakier do paznokci Gold & Grown, nr 46,
P2 - trio do twarzy z limitowanej serii Gold & Crown, nr 010 soft skin,
P2 - pomadka do ust Sheer Glam, nr 090 Sex and he City,
Balea - pomadka ochronna o zapachu jabłka i cynamonu,
Balea - szampon o zapachu waniliowego marzenia.


Dostałam również sporo ciuchów, słodyczy i innych "dupereli", których nie ma sensu tu umieszczać ale tym szalikiem musiałam się pochwalić - uwielbiam go! Mnóstwo dziewczyn go ma i ja im zawsze tak zazdrościłam, ale mam już swój! Jest dwustronny - idealny! :) 


P.S. Pochwalcie się co Wy dostałyście. Ja jestem mega zadowolona i mam nadzieje, że Wy również!

Udostępnij ten post

46 komentarzy :

  1. paletka <3 do mnie dopiero paczki idą, bo zamawiałam w wigilię i dzień przed :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty :) Ten zestaw z YR jest super, mam kilka produktów z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałości ;) Ja też dostałam między innymi zestaw z YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no sporo tego :)) paletka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prezenty są mega, oby dobrze Ci służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super prezenty:) u mnie raczej ograniczyło się do prezentów do domu, kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG jaka paletka ogromniasta :)
    ja jestem bardzo zadowolona z prezentów jakie dostałam - Mikołaj był bardzo hojny ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty dostałaś ;). Najbardziej ciekawi mnie zestaw z YR, miałam ochotę kupić sobie kilka produktów z serii Świąteczna Spiżarnia. Oo i mam bardzo podobny szal! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. paletka boska - teraz mozesz szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super prezenty...no bo ja dostałam rózgę :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne prezenty! Ale ogromna jest ta paleta douglas! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no zacne prezenty :-) Dobry Mikołaj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, zostałaś niesamowicie obdarowana tymi wspaniałościami :) Ja miałam na swojej skromnej wishliście tylko 2 rzeczy, ale nic z tego nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty.Paletka jest MEGAsuper :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow, tylko pozazdrościć takich wspaniałości, a szczególnie paletki i the balm. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty i co za ogromna paletka, jestem w szoku nie widzialam takiej nigdy :)
    Szalikiem jestem zachwycona, można wiedzieć gdzie taki można dostać? Czy z racji tego, że to prezent nie wiesz lub nie zdradzisz?
    Co do moich prezentów to już chyba widzialaś :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szalik jest z Primarka :)
      a prezentów nie widziałam ale już zaglądam :D (ciekawska) :D

      Usuń
  17. Wspaniałe prezenty :) ale co tu się dziwić, grzeczni już tak mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prezenty, miałam pytać skąd ten szalik ale już doczytałam. Chyba muszę zlecić siostrze która mieszka w UK zakup takiego bo też mi się spodobał.
    Ta paletka cieni z Douglasa robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super prezenty, zazdroszczę :) zapraszam do mnie, dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem http://blogkosmetycznie.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Kosmetycznie/334754603378876

    OdpowiedzUsuń
  20. z takich prezentów to każdy byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. Paletki szczerze zazdroszczę;>
    Ja nie robię żadnych postanowień. Od kilku lat nie odchudzam się już 'od Nowego Roku';> Jedyne czego bym chciała to być lepszym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne prezenty:) Ja swoim zapowiedziałam,że nie mają mi kupować żadnych kosmetyków na święta;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ się będziesz malowała! :) Co godzinę inny makijaż. :D Super prezenty! Ten szalik jest cudny, chciałam go mieć, ale nie mogłam znaleźć go stacjonarnie, więc kupiłam jednostronny w kratkę. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Mikołaj idealny :-) Cieszę się razem z Tobą i nie dziwię się, że jesteś bardzo zadowolona. Ale i ja nie mam prawa narzekać :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. My rowniez mamy termin na slub w tym roku. ;)
    A paletka super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne prezenty, widać, że mikołaj bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te kolory tych cieni są świetne!

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Musiałaś być bardzo grzeczna bo prezenty cudne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. kosmetyki z YR bym chętnie przygarnęła i zazdroszczę rzeczy z P2 bo są bardzo dobre moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna paleta. :) I śliczny zestaw z Yves Rocher. :) do tego pyszne lindorki!!

    OdpowiedzUsuń
  31. jaka cudowna paletka <3 same słodycze i ubrania dostałam :o

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka