NOWOŚCI CATRICE JESIEŃ/ZIMA 2015 | EVEN SKIN TONE, LIQUID CAMOUFLAGE, CHOCOLATE MUDES, DE LUXE, PRIME AND FINE CONTOURING PALETTE, BEAUTIFYING LIP SMOOTHER, SHINE APPEAL FLUID LIPSTICK.

Wakacje się skończyły i dużymi krokami nadchodzi jesień. Trzeba będzie znowu zmienić zawartość swojej garderoby. Pochować zwiewne sukienki i sandałki, a na światło dzienne wyjdą, głęboko schowane swetry i botki. Tak samo marki kosmetyczne zmieniają zawartość swoich szaf na jesień. I mam dla Was dzisiaj zbór właśnie takich nowości kosmetycznych, wypuszczonych na jesień/zimę 2015 marki Catrice. Oraz kilka produktów z ich ostatnich edycji limitowanych. A więc zapraszam dalej. 


Catrice -Even Skin Tone, nr 010 Even Vanilla. 
Catrice - Liquid Camouflage, nr 010 Porcellain, 020 Light Beige.


Catrice - Chocolate Nudes.
Catrice - paletka De Luxe, nr 020 Meet The Gemstones.



Catrice - paletka De Luxe, nr 010 Antique C`est Tres Chic,

Catrice - paletka De Luxe, nr 030 Rose Vintouch.


Catrice - Prime And Fine paletka do konturowania, nr 020 Warm Harmony.
Catrice - Prime And Fine paletka do konturowania, nr 010 Ashy Radiance.


Catrice - edycja limitowana Lumination, rozświetlacz C01 Luminous Light.
Catrice - edycja limitowana Lumination, bronzer CO1 New Bronze Age.
Catrice - edycja limitowana Lumination, róż Powder Blush.


Catrice - Multi Matt Blush, nr 020 La-Lawender.
Catrice - Sun Glow Mineral Bronzing Powder, nr 010 Golden Light.
Catrice - edycja limitowana Sense Of Simplicity, transparentny puder fiksujący.


Catrice - Ultimate Stay, nr 030 Wood You Love Me, 060 Floral Coral, 070 Plum & Base. 


Catrice - Beautifying Lip Smoother, nr 040 Caffee To Go, 050 Frozen Joghurt, 060 Blackberry Muffin.


Catrice - Shine Appeal Fluid Lipstick, nr 010 To Be ContiNUDEd, 070 Better Make A Mauve.


P.S. Lubicie kosmetyki od Catrice? Macie z niej jakiś ulubieńców?

Udostępnij ten post

17 komentarzy :

  1. Lovely post, have a beautiful weekend! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne paletki ! Jeśli chodzi o Catrice miałam z tej firmy tylko lakiery do paznokci i żel do brwi ;) Żel jest moim ulubieńcem !

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajusiu!
    Ciekawa jestem które będą dostępne u nas!!!! Uwielbiam te błyszczyki i bardzo chciałąbym te kolory! Pomadki są piękne! Korektory też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubieńcem Catrice jest słynny kamuflaż. Podoba mi się paletka Rose Vintouch. Nie potrzebuję wielu kolorów i staram się nie kupować paletek, bo wtedy zawsze jakiś mi się zdubluje, ale takich nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej! Wszystkie "moje" kolory!! Wszystko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich kamuflaż. Bardzo zaciekawiły mnie paletki do konturowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka Chocolate Nudes, rozświetlacz oraz Multi Matt Blush bardzo mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak będą spisywały się te paletki do konturowania ;) Dużo fajnych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. musze sie im blizej przyjrzec :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiły mnie te produkty ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się rozejrzeć za tym płynnym kamuflażem. Kolekcja w ogóle kolorystycznie jak dla mnie bardzo trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile dobroci! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cienie do powiek są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  14. pomadki i cienie <3 chyba się skuszę tym razem :D

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka