NOWOŚCI KOSMETYCZNE | MAKIJAŻOWE | FREEDOM MAKEUP | PRO GLOW, PRO CORRECT PALETTE, PRO HIGHLIGHT, BRONZED, PRO CONTOUR, PRO BLUSH PALETTE, INNOCENT COLLECTION, PRO SHADE & BRIGHTEN MATTES KIT 1.

Kilka miesiącu temu na blogach, czy You Tubie furorę robiła marka Makeup Revolution. Obecnie na polski rynek wchodzi kolejna odsłona/siostra marki Makeup Revoution o nazwie Freedom Makeup. Podobnie do swojej poprzedniczki, dostępna jest tylko w internetowych drogeriach, a jej ceny są bardzo przystępne. Podczas pobytu w Polsce nadarzyła się okazja, że mogłam przygarnąć w swoje ręce "kilka" produktów tej marki, więc czemu miałam nie skorzystać! :) Jeszcze nie testowałam tych produktów, tylko parę obmacałam. Czego bardzo nie lubię robić zanim nie zrobię zdjęć, ale mam nadzieje, że mi wybaczycie nie mogłam się powstrzymać! :D Co do pierwszych spostrzeżeń opakowania produktów są bardzo zbliżone wizualnie do produktów marki Makeup Revolution, ale wydają się być lepszej jakości, a sama ich zawartość bardziej przemyślana i dopracowana. No to, przyjrzyjmy się tym cudeńkom bliżej. Zapraszam.


Górna lewa: Freedom Makeup - Pro Ahade & Brighten Shimmers Kit.
Górna prawa: Freedom Makeup - Pro Shade & Brighten Play Kit.
Dolna lewa: Freedom Makeup - Pro Shade & Brighten Mattes Kit 1.
Dolna prawa: Freedom Makeup - Pro Shade & Brighten Stunning Rose Kit.


Górna: Freedom Makeup - Innocent Collection.
Dolna: Freedom Makeup - Jewels & Riches Collection.


Górna: Freedom Makeup - Pro 12 Audacious 3.
Lewa:  Freedom Makeup - Pro 12 Strunning Smokes.
Prawa: Freedom Makeup - Pro 12 Audacious Mattes.


Górna: Freedom Makeup - Pro 12 Le Fabuleux.
Lewa: Freedom Makeup - Pro 12 Secret Rose.
Prawa: Freedom Makeup - Pro 12 Romance And Jewels.


Górna: Freedom Makeup - Pro Blush Palette Bronze & Baked.
Lewa: Freedom Makeup - Pro Blush Palette Peach & Baked.
Prawa: Freedom Makeup - Pro Blush Palette Pink & Baked.


Górna lewa: Freedom Makeup - Pro Contour Fair.
Górna prawa: Freedom Makeup - Pro Contour Medium 01.
Dolna: Freedom Makeup - Pro Contour Medium 02.


Freedom Makeup - Bronzed, Professional Pro Bronze, Simmer Lights. Trio do konturowania.
Freedom Makeup - Bronzed, Professional Pro Bronze.
Freedom Makeup - Pressed Powder Shade 101 Translucent.
Freedom Makeup - Bronzer Shade 110 Matte.


Freedom Makeup - pomadki Pro Lipstick Pro Now, nr 117 Juicy Lips, 116 Game Onl.
Freedom Makeup - Pro Correct Palette.
Freedom Makeup - Pro Highlight, Brighten i Glow.


Freedom Makeup - Pro Glow, górny lewy Meow, środkowy Roar, prawy Purr, dolny Cat.


Jak Wam się podobają na pierwszy rzut oka produkty Freedom Makeup? Który jako pierwszy chcielibyście zobaczyć w dokładnej recenzji?

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. W sumei produkty wyglądają świetnie!! Zastanawia mnie tylko po co kupować aż wszystko... jesli jesteś makijażystką i wizazyską to zrozumiałe, ze będziesz miałą szansę wszystko zużyć ale jesli nie "bawisz" się w tym zakresie czy jest sens kupować aż tyle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakos kompletnie nic mnie z tej firmy szczegolnie nie kusi :D moze dlatego ze juz naogladalam sie tego w MUR :) milego uzywania:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązery wydają się być dosyć chłodne :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo, ile wspaniałości!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super łowy i ciekawa nowa marka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porządnie się zaopatrzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako maniaczka matowych cieni spodobały mi się oczywiście dwie paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka produktów z MR i baardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalona ile rzeczy! ale to tak cieszy oko :) no zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ileż tego jest! Najbardziej ciekawią mnie paletki róży do policzków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne paletki, teraz tylko się malować i malować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnożą się te marki jak grzyby po deszczu ;) Mnie osobiście nic z tego nie kusi, bo to są te same produkty co MUR tylko w innych opakowaniach. Trochę odgrzewany kotlet moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  13. woooow ile dobroci ^^ ale bym przygarniała! Chyba się na coś skuszę i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam palete róży oraz paletkę Le fabuleux i sporo produktów od MUR w moim odczuciu te produkty są lepsze od MUR;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka