NOWOŚCI KOSMETYCZNE | PIELĘGNACJA TWARZY | EVREE, BIODERMA, NACOMI, VICHY, TOŁPA.

Witam serdecznie w kolejnym poście! :) Dzisiaj przychodzę z nowościami kosmetycznymi do pielęgnacji twarzy. Z ciekawości sprawdziłam i ostatni post tej tematyki pojawił się niemal rok temu, bo 1 czerwca (znajdziecie go TUTAJ). Trochę się zdziwiłam i nie da się ukryć, że bardzo mnie to cieszy! Oznacza to tylko tyle, albo i aż tyle, że przestałam kupować na zapas i systematycznie zużywam swoje produkty, z czym miałam jeszcze jakiś czas temu duży problem. Ciekawi na jakie produkty zdecydowałam się tym razem? Zapraszam dalej.


Zdecydowałam się wrócić do sprawdzonego kremu do twarzy do bardzo suchej skóry marki Alterra z serii Bio-Granatapfel. Pisałam o nim m.in. w poście o produktach wartych zakupu do pielęgnacji za +/- 10 zł (link TUTAJ). Akurat trafiłam na niego w Rossmannie jak był na promocji za jakieś 7 zł i mam nadzieje, że i tym razem tak dobrze mi się sprawdzi. W drogerii Hebe natomiast wpadł mi w ręce kolejny krem nawilżająco-matujący marki Tołpa z serii Botanic Amarantus. W ostatnim denku (link TUTAJ) pisałam o bardzo podobnym kremie marki Tołpa tylko pochodzącym z serii Dermo Face, Strefa T, który sprawdził mi się świetnie. Mam nadzieje, że są to podobne produkty! Postanowiłam również wypróbować naturalne olejki marki Nacomi. Widziałam, że są dostępne stacjonarnie w drogerii Hebe, jednak ja zakupiłam je w drogerii internetowej, ponieważ tam był dużo większy wybór i były tańsze. Zdecydowałam się a olejek Marula, Tamanu i Inca Inchi


Zaopatrzyłam się również w kilka produktów marki Evree, które naprawdę lubię i jak do tej pory wszystkie mi się sprawdziły. Tym razem zdecydowałam się na płyn micelarny do demakijażu twarzy z ekstraktem z magnolii, peeling do twarzy 3 w 1, olejek do twarzy i szyi nawilżający oraz nawilżający krem do twarzy. Ostatni produkt, który wylądował w moim koszyku to różany tonik do twarzy


W aptece skusiłam się na duo pack płynu micelarnego marki Bioderma z serii Sensibio H2O AR oraz będący na promocji odżywczy i regenerujący balsam do ust Atoderm Levers. Ostatni produkt to również zakupiony na 30% promocji w aptece, mowa o oczyszczającej piance przywracającej blask marki Vichy z serii Purete Thermale. Pisałam Wam ostatnio, że mam na mojej liście zakupowej (do której link TUTAJ) mam olejek do demakijażu z tej serii, jednak był już wykupiony! Jak uda mi się go dostać na pewno pojawi się w następnym poście z nowościami!


Dajcie koniecznie znać, czy mieliście któryś z tym produktów i jak się u Was sprawdził. Ja szczególnie jestem ciekawa produktów marki Evree, ponieważ dużo dziewczyn je poleca!

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Mam tonik różany z Evree i lubię go, bo pięknie i delikatnie pachnie, oraz fajnie odświeża. Szkoda tylko, że szczypie w oczy. Troszkę mnie to zasmuciło. Tego bym się po nim nie spodziewała :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn micelarny z Biodermy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znam Twoich nowości :)
    Muszę kiedyś spróbować micela z Biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty marki Evree :D Też ostatnio skusiłam się na krem Essential, bo jeszcze go nie używałam ;) W zapasie mam też Revita Perilla ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanie: Bioderma to dwupak 2x250 ml czy 2x500 ml? Jeśli można wiedzieć gdzie i za ile kupiłaś, to bardzo proszę. Ja zazwyczaj zamawiam w Melissie 2x250 ml za około 43 zł i zastanawiam się, czy można jeszcze taniej. A tak w ogóle to najlepszy micel jaki w życiu używałam!

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka