NOWOŚCI KOSMETYCZNE #3.


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka rzeczy jakie ostatnio zakupiłam. W tym przypadku zakupy były w większości przemyślane. Choć nie da sie ukryć, że pojawiło się kilka rzeczy z poza "listy". Jest to pare nowości, jakie pojawiły się w szafazch np. essence czy catrice.



1. L`oreal, Ideal Soft - oczyszczający płyn miceralny. Ma usuwać makijaz i koić skórę. Jest o nim głośno, że tani, że odpowiednik Biodermy więc mówię sprawdzam! Pojemnność 200ml w cenie 14,99zł.
2. Pharmaceris, Puri Sebostatic - pianka głęboko oczyszczająca do twarzy. Wyciąg z tamaryndy, wyciąg z łopianu, cynk PCA. Przeznaczony jest do skóry tradzikowej i zostawiać ją oczyszczoną i matową. Pojemność 150ml w cenie 23,99zł.
3. Ziaja, Sopot - roświetlenie, krem pod oczy zmniejsza obrzęki, rozjaśnia cienie. Pojemność 15ml w cenie 8 zł.
4. Ziaja, 25+ - krem nawilżający, matujący. Równowaga cery tłustej i mieszanej, redukcja sebum i zaskórników. Pojemność 50ml w cenie 10,90zł. 
5. Carmex, Moisture Plus - ultranawilżający balsam do ust Nowość. Witamina E+ nawilżajaca ochrona aloesu, ścięta końcówka i filtr przeciwsłoneczny SPF 15. Pojemność 2g w cenie 10,49zł. 
6. Pierre Rene, Medic - witaminowa odżywka do rzęs i brwi. Pojemność 8ml w cenie 14.99zł. 


7. Isana - olejek pod prysznic. Z pantenolem i witaminą E. Pojemność 200ml w cenie 3,99zł.
8. Kallos, Silk - maska do włosów w kremie z wyciągiem oleju oliwkowego i białka jedwabiu do suchych, matowych włosów. Pojemność 1l w cenie 9,99zł. 
9. Ziaja, Intima - kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem askorbinowym przeciw podrażnieniom. Pojemność 500ml w cenie 9,19zł. 
10. Schwarzkopf, Got2b - puder stylizujący dodający objętości. Pojemność 10g w cenie 14,99zł.
11. Eveline, Extra Soft - krem-koncentrat do rąk i paznokci 3 w 1. Z 5% mocznikiem. Likwiduje suchość, szorstkość i łuszczenie. Regeneruje zniszczony naskórek i wzmacnia paznokcie. Pojemność 100ml w cenie 4,29zł.


12. Catrice, Prime and fine - nowość, transparentny puder sypki dla trwałego i matowego efektu bez wysuszania skóry. Zapewnia jedwabiście gładką, matową a także promienną cerę. Pojemność 11g w cenie 22,99zł. 
13. Kobo, Professional - nowość,  make up fixer spray czyli utrwalacz do makijażu w sprayu.  Pojemność 150ml w cenie 25,00zł.
14. Essence, Floral Grunge - nowość, róż do policzków. Odcień 01 - Be Flowerful. Pojemność 5g w cenie 10,99zł.
15. Bell, Illumi corrector lightening skin perfection - nowość, trwały fluid rozświetlająco-korygujący. Perfekcyjny makijaż nasycony blaskiem, Rozświetlenie, optyczna korekta niedoskonałości cery, supernaturalny makijaż, długotrwały efekt. Pojemność 30g w cenie 12,99zł.
16. Astor, Big&Beautiful LovelyDoll - maskara. Unikalna, kremowa konsystencja formuły zapewni podkręcone, wyraźnie zaakcentowane i idealnie rozdzielone rzęsy. Pojemność 12ml w cenie 19,99zł.
17. Catrice, Made to stay Highlighter Pen - rozświetlający korektor w sztyfcie. Przeznaczony jest do rozświetlania kości policzkowych, okolic oczu i nosa. Mój odcień to o10 Eye Likel. Pojemność 1,64g w cenie 15,99zł.
18. Essence - nowość, pomadka odcień 08 colour crush. Pojemność 3,8g w cenie 9,99zł.


19. Isana - zmywacz do paznokci. O zapachu migdałów, z wysokiej klasy olejkiem. Pojemność 250ml w cenie 6,99zł.
20. Elite - pędzel do różu z delikatnego włosia przeznaczony jest do uwypuklania kości policzkowych. Cena 17,89zł.
21. Ecotools - ekologiczny pędzel do pudru. Cena 29,99zł.
22. for your Beauty - pilnik do twardych paznokci. W cenie 3,99zł.
23. Opaska kosmetyczna, cena 9,49zł.

P.S. 
Mieliście już któryś z tych produktów?

Udostępnij ten post

12 komentarzy :

  1. Zmywacz do paznokci z Isany używam już od długiego czasu. Uwielbiam jego zapach! Carmex też mam i uwielbiam, ale nie zawsze jego zapach mi odpowiada. Za to super nawilża i chroni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. z płynu micelarnego będziesz zadowolona, ja go uwielbiam:) z mydła do higieny intymnej również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też dzisiaj kpiłam puder z Catrice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że dobrze będzie się spisywał. Kupiłam go za poleceniem Hani z digitalgirl. Zapraszam do obserwacji! :)

      Usuń
  4. Świetne zakupy ;) Miałam piankę do mycia twarzy z Pharmaceris i u mnie bardzo dobrze się spisywała ;) Myślę, że u Ciebie też się sprawdzi ;)
    Teraz mam ochotę na tego micela z L`oreala ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka z tych rzeczy, szczególnie zadowolona jestem z maski do młosów Kallos, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. na tę maskę Silk to i ja się skusiłam :) całkiem fajna, choć chyba wolę wersję Latte :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie: gdzie są dostępne te maski Kallos?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy:)Gdzie kupiłaś maseczkę kallos?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego. :D A pędzi zazdroszczę, pędzli nigdy za wiele! :D Przynajmniej jak kocham kupować pędzle. :D

    OdpowiedzUsuń

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka