Max Factor, Colour Elixir Lipstick - pomadka do ust.

Cześć Dziewczyny!! Chcę Wam dzisiaj pokazać nawilżająco odżywcze pomadki do ust z Max Factor z serii Colour Elixir. Nie zdziwi nikogo gdzie i kiedy nabyłam te produkty, oczywiście na magicznej promocjii -49%. 





Nazwa Elixir bardzo kojarzy się z serią pomadek z Wibo, ale nic bardziej mylnego! Pomadki Max Factor posiadają ładniejsze i solidniejsze opakowanie. Mają ładny zapach, nie odkształcają się - używałam ich już parę razy a nadal wyglądają jakby dopiero były otwarte. 



Działają napewno nawilżająco, nie robią mi się po ich nałożeniu suche skórki, ale czy odżywczo to trudno mi stwierdzić. Bardzo się z nimi polubiłam mają na prawdę ładne wykończenie i długo się utrzymują. Nie kupiłam bym ich w regularnej cenie bo kosztują około 40zł ale na -49% uważam za dobry łup.











Serdecznie pozdrawiam! I zapraszam! :)

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

LEOKADjA © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony przez Blokotka